Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρίας
Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα isostevia.gr/eshop με χρέωση της ISOSTEVIA MON. Ι.Κ.Ε όταν πρόκειται για: (1) προϊόντα που καταστράφηκαν κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κλπ. (2) λάθος προϊόντα π.χ. προϊόντα που δεν είχαν παραγγελθεί και στάλθηκαν λανθασμένα με υπαιτιότητα της Isostevia. Σε περίπτωση που ο πελάτης μας έχει παραλάβει το ελαττωματικό ή λάθος προϊόν, θα πρέπει να το παραδώσει στον εκπρόσωπο της εταιρίας ταχυμεταφορών που θα του φέρει το προϊόν αντικατάστασης. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε.
Το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
Επιστροφές των προϊόντων με χρέωση του πελάτη
Ο πελάτης μας διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με 3€ κόστος επιστροφής των προϊόντων το οποίο και αφαιρείται από το ποσό που θα του επιστραφεί.
Αυτό που εμείς ζητάμε είναι να επιστραφούν τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία και αχρησιμοποίητα, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Ο πελάτης θα πρέπει απαραίτητα να επικοινωνήσει με την isostevia.gr για να μας ενημερώσει γραπτά για τον τραπεζικό λογαριασμό ή λογαριασμό πιστωτικής κάρτας στον οποίο θα γίνει η επιστροφή του ποσού. Η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, μείον το κόστος μεταφορικών για τα επιστρεφόμενα προϊόντα, θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που η isostevia.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής).